Wednesday, January 18, 2012

salam semua.. haha.. aku da seminggu abis exam.. tapi aku baru nak wat entry pasal final aritu.. *siputehem2puntaklembabmacam ko!* ...emm kali ni aku tak bebel sangat kot. tengok je la gambor2 ni yg di ambil curi2 daripada paparazi aka cah mai!! :p ..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V
V
V


|
|
|
|
V
V


|
|
|
|
V
V


ok ni je. tengok la keadaan aku. kalau tengok meja aku study kat library,, masyaALLAH.. satu meja yang untuk 4orang telah aku guna sebaiknya.penuh satu meja aku kerjakan.memang manfaatkan sepenuhnya kemudahan yang disediakan oleh pihak UTM. (padahlah meja tu aku duk 2 orang je). 

padan la bila ada student yang melintas kat meja kitorang je, dorang mesti tengok. mula2 anggap biasa je la. dan bila  ada sekumpulan student indon ni lalu. obvious gler dorg tgk meja kitorang. bukan skadar jeling je, ni siap pusing satu badan + stop kat tepi meja dalam 3-4 saat + pastu bla senyum2 .. 

erkk! tapi aku kan jenis yang berfikiran +ve, aku anggap dorang mcm tu sbb teruja tgk kitorang stdy yang tersangat la bersungguh2.. dan aku harap, mereka akan mencontohi semangat belajar aku yang berkobar-kobar!! go go !! 

ok la.. sampai sini dulu. terima kasih~~ =)

4 comments:

  1. haha!!!!!! walawey..ntah ntah endon tu nk no phone ko kot..haha

    ReplyDelete
  2. huu..tak mo aku bg.ni minah endon. klu mamat indon mcm randy nk gak aku bg!
    klu mcm randy la, mmg aku makin selerakkan.nti makin die pndg! haha

    ReplyDelete