Sunday, November 27, 2011

shooting!

Salam maal hijrah semua.. =)
apa kabaq smua.. cheq sihat ja.. sbenarnya byk je bnda aku nk post , tp disebabkan bz.. terpaksa di tunda.. da asyik tunda je, satu hape tak jadi.. so, moralnya, jangan asik tunda koje k ..

tak de benda pun nk share, just nak gtau smlm aku ada sesi photography.. simple2 je.. make up sendiri, bayaran sendiri, baju sendiri.. and sometimes model ni kena amik gambar model lain.. sian kan.. haha.. sedihh!.. dah sudah la tu ain oi.. brangan je lebih.. ingt ko tu mcm elia o FL ke yang ada orang nak pgl wat photoshoot..aigo!

sebenarnya semalam aku hang out dengan adk2 aku.. so mcm biasa,kitorang photoshoot la.. tak payah susah-susah kat hutan rekreasi ke, taman bunga ke. kitorang wat kat dalam mall je.. huahaha.. biasa la model cikai..sedih! :p .. ni la hasilnyerr...weee.~~~

ni la model, ni la cmeraman..huahaha

model pertama! wink2..

ni mka lapar k. tak termasuk dalam shooting kitorg..

ni pun sama. kebuluq thp cipan. tgu pizza tak sampai2

yeayh! ni hasil shooting kami selepas da konyang




amin..haha

dottie momok! haha

haha.. mesti sakit hati kan. ingt belambak la gambar, n ada macam2 la pose2 yang diberikan oleh model2 ni.. rupa-rupanya..hampeh.. sedihh!.. biasa la model baru nak berjinak-jinak dengan dunia modelling ni.. huahaha

aku rasa cukup stakat ni kot.. thanx sudi baca entry ni.. =)..
salam......


2 comments:

  1. ain g la shooting kat tasik k hutan rekreasi mesti syokkk habies haha..lagi2 lau bwk aku haha

    ReplyDelete
  2. haha.. ok2 . jgn isau k. nti aku bwk g shooting!

    ReplyDelete